• ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
  • کد خبر: 43353
  • readingTime: ۱ دقیقه
ورزشگاه آزادی - پرسپولیس

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از وضعیت چمن زمین شماره یک ورزشگاه آزادی رضایت ندارند و به دنبال این هستند تا در ورزشگاه دیگری میزبان حریفان خود باشند.

به گزارش ایراسین به نقل از فرهیختگان، روز یکشنبه (دو روز پیش) نشست مشترکی بین مهدی تاج، علی خطیر، رضا درویش و علی جوادی (مدیرکل ورزش استان تهران) برگزار شد تا طرفین به یک جمع‌بندی برسند.

در این میان وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز به دنبال این هستند تا چمن ورزشگاه آزادی را بازسازی اساسی کنند و در همین راستا لازم است تا احتمالا چند ماه بازی در این ورزشگاه برگزار نشود. با توجه به همین مساله پرسپولیس و استقلال باید هرچه زودتر راهکاری برای حل این مساله پیدا کرده و محل بازی‌های خانگی خود را در رقابت‌های داخلی مشخص کنند. در تهران ورزشگاه تختی حداقل تا بهمن ماه شرایط میزبانی از تیم‌های لیگ برتری را ندارد. ورزشگاه دستگردی هم مجوز میزبانی از تماشاگران سرخابی را ندارد و از این‌رو این دو باشگاه مجبورند بازی‌های خود را بدون تماشاگر در این ورزشگاه برگزار کنند یا اینکه بازی‌های خود را در یکی از شهرستان‌ها برگزار کنند.

مسئله دیگر اینکه پرسپولیس و نساجی ورزشگاه آزادی را محل میزبانی بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان معرفی کرده‌اند و چنانچه به AFC ثابت کنند این ورزشگاه شرایط لازم را برای میزبانی ندارد، آن وقت می‌توانند در ورزشگاه دومی که به AFC معرفی کرده‌اند میزبان حریفان آسیایی خود باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =