• ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر: 43190
  • readingTime: ۱ دقیقه
گوشی نوکیا

امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور، تغییرات چشمگیری در قیمت گوشی‌های موبایل پرطرفدار بازار بجز برند اپل، مشاهده نشد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل در بیشتر مدل‌های بازار تغییرات چندانی نداشت.

قیمت گوشی موبایل

تغییرات قیمت گوشی‌های موبایل

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی با افزایش اندکی به ۳۷ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان رسید. آیفون ۱۳ پرومکس نیز بدون تغییر در سطح ۶۹ میلیون تومان قرار گرفت. در این گروه، قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس با افزایش یک میلیون تومانی در سطح ۶۲ میلیون تومان معامله شد.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی S۲۲ ultra در سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و مدل S۲۳ ultra در سطح ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بدون تغییر باقی ماند. در سری اقتصادی این گروه، مدل A۵۴ با کاهش اندک قیمت مواجه شد و به سطح ۱۳ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان رسید. مدل A۳۴ نیز همچنان سطح ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را حفظ کرده است.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi ۱۱ ultra در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و قیمت گوشی Redmi Note ۱۲ pro نیز حدود ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان اعلام شد.

در گروه ناتینگفون، ثبات قیمت‌ها ادامه یافت. به‌طوری که قیمت موبایل Nothing phone ۱، در سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و مدل Nothing phone ۲ نیز در سطح ۳۹ میلیون تومان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =