• ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 43035
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازار موبایل

امروز دوشنبه ۲۷ شهریور، تغییرات جزئی در قیمت گوشی‌های موبایل برند سامسونگ مشاهده شد؛ اما ثبات قیمت در گروه‌های پرطرفدار اپل، شیائومی و ناتیگفون ادامه یافت.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل در برند سامسونگ با تغییرات جزئی روبرو شدند.

قیمت گوشی موبایل

تغییرات قیمت گوشی‌‎های موبایل

در برند اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی، در همان سطح ۳۶ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان، قیمت آیفون۱۳ پرومکس در سطح ۶۹ میلیون تومان و قیمت آیفون ۱۴ پرومکس نیز در حدود ۶۰ میلیون تومان، ثابت ماندند.

در گروه سامسونگ، تغییرات قیمت اندکی مشاهده شد. بر این اساس قیمت گوشی S۲۲ ultra با افزایشی به ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، قیمت مدل S۲۳ ultra نیز با اندکی افزایش به سطح ۴۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه، مدل A۵۴ با افزایش جزئی قیمت به سطح ۱۳ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و مدل A۳۴ نیز به سطح ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
در گروه شیائومی، قیمت مدل xiaomi Mi ۱۱ ultra همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان را حفظ کرد. اما مدل شیائومی Redmi Note ۱۲ pro با افزایش ناچیزی به سطح ۱۲ میلیون تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، قیمت‌ها ثابت ماند. بر این اساس، قیمت مدل Nothing phone ۱، در سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان و ‌مدل Nothing phone ۲ نیز در سطح ۳۹ میلیون تومان در حدود همان قیمت روز گذشته باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =