• ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
  • کد خبر: 42836
  • readingTime: ۱ دقیقه
موبایل

امروز سه شنبه ۲۱ شهریور، قیمت گوشی‌های موبایل برای چهارمین روز از هفته جاری ثابت ماند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، امروز سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبابل، روند ثابت روزهای اخیر را ادامه داد.

قیمت گوشی موبایل

قیمت گوشی‌های پرطرفدار

در برند اپل، قیمت گوشی موبایل مدل آیفون ۱۳ معمولی، بدون تغییر نسبت به روز گذشته، در همان سطح ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس نیز در همان سطح ۶۰ میلیون تومان متوقف شد. اما قیمت گوشی موبایل مدل آیفون ۱۳ پرومکس، ۱ میلیون تومان ارزان شد و به سطح ۶۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، تغییرات جزئی مشاهده شد. قیمت گوشی موبایل مدل S۲۲ ultra در همان سطح ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان باقی ماند. قیمت گوشی S۲۳ ultra با اندکی کاهش به سطح ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تنزل یافت. در سری اقتصادی این گروه، قیمت گوشی A۵۴، باز هم کاهش داشت و به سطح ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت گوشی A۳۴ نیز با کاهش اندکی به سطح ۱۰ میلیون و ۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi ۱۱ ultra همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان را حفظ کرد؛ اما مدل Redmi Note ۱۲ pro با اندکی افزایش قیمت مواجه شد و به سطح ۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone ۱، بدون تغییر، سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان را تکرار کرد. اما مدل Nothing phone ۲ با کاهش جزئی به سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =