فرهنگی هنری توکافولاد

نخستین طرح پایش استعدادهای فرهنگی و هنری گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد توسط روابط عمومی این گروه، آغاز شد.

به گزارش ایراسین، نخستین و بزرگ‌ترین طرح پایش استعدادهای فرهنگی و هنری گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد توسط روابط عمومی این شرکت، با هدف شناسایی استعدادها و مهارت‌های فرهنگی و هنری کارکنان گروه توکافولاد و خانواده‌های آنان آغاز شد.

بنابر این گزارش، در این طرح، استعدادها و مهارت‌های فرهنگی و هنری کارکنان و خانواده‌های آنان در حوزه‌های «قرآنی و مذهبی»، «طراحی و گرافیک»، «هنرهای تجسمی»، «هنرهای نمایشی»، «ادبی»، «رایانه و برنامه‌نویسی»، «رسانه»، «فعالیت‌های داوطلبانه و اجتماعی»، «مدیریت فرهنگی و هنری» و «زبان‌های خارجه» مورد پایش قرار خواهد گرفت.

کارکنان هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه و خانواده‌های آنان می‌توانند تا پایان شهریورماه سال جاری به صورت مجازی و از طریق مراجعه به آدرس https://tukaco.ir/payesh در نخستین و بزرگ‌ترین طرح پایش استعدادهای فرهنگی و هنری خانواده‌ی بزرگ توکافولاد شرکت نموده و استعدادها و مهارت‌های فرهنگی و هنری خود را ثبت نمایند.

گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در نظر دارد تا با اجرای این طرح، استعدادهای درونزای یکایک اعضای خانواده‌ی بزرگ خود را پایش نموده و ضمن جمع‌آوری بانک داده‌ی جامعی از پراکنش، توزیع و تراکم ظرفیت‌های فرهنگی و هنری سرمایه‌های انسانی در گروه خود، نخستین گام را در مسیر تهیه‌ی «اطلس جامع توانمندی‌های فرهنگی و هنری توکافولاد» که می‌تواند نقش مهمی در سیاستگذاری فرهنگی دقیق‌تر در این گروه داشته باشد را بردارد.

هم‌چنین گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در صدد است تا با اجرای این طرح، ضمن خلق فرصت‌هایی برای بهره‌مندی از استعدادها و مهارت‌های فرهنگی و هنری کارکنان خود در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف، در زمینه‌ی ارتقای آن‌ها نیز گام‌هایی بردارد و نقش خطیر خود در رشد و توسعه‌ی فردی کارکنان پرتلاش خود را ایفا نماید.

شایان ذکر است هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد با دارابودن بیش از ۶ هزار نفر سرمایه‌انسانی در بیش از ۳۰ شرکت زیرمجموعه خود، بزرگ‌ترین زنجیره‌ی تخصصی پشتیبانی صنعت فولاد از سنگ تا رنگ را تشکیل داده و یکی از فعال‌ترین و پیشروترین مجموعه‌های صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی و هنری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =