• ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 42658
  • readingTime: ۱ دقیقه
گوشی

امروز شنبه ۱۸ شهریور، قیمت گوشی‌های موبایل بدون تغییر نسبت به هفته قبل، روز خود را آغاز کردند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل ثبات نسبی خود را حفظ کرده و نسبت به اخرین روز از هفته گذشته، تغییری نداشتند.

قیمت گوشی موبایل

روند قیمت گوشی موبایل در بازار تهران

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس در سطح ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس در سطح ۵۸ میلیون تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی در سطح ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماندند.

در گروه سامسونگ نیز تغییر قیمتی مشاهده نشد، بر این اساس، قیمت گوشی مدل S۲۲ ultra در همان سطح ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و مدل S۲۳ ultra در سطح ۴۸ میلیون تومان باقی ماندند. در سری اقتصادی این گروه نیز ثبات قیمت برقرار بود. قیمت گوشی A۵۴، بدون تغییر، در همان سطح ۱۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و مدل A۳۴ نیز در سطح ۱۱ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان ثابت ماندند.
در گروه شیائومی، قیمت مدل xiaomi Mi ۱۱ ultra سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت گوشی Redmi Note ۱۲ pro نیز با اندکی افزایش، به سطح ۱۱ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، گوشی موبایل مدل Nothing phone ۱ سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان و قیمت گوشی ناتینگفون ۲ نیز سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان را حفظ کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =