مصطفی فقری

سیدمصطفی فقری، مدیر استخراج مواد معدنی فولاد مبارکه گفت: در فولاد مبارکه پیش بینی کردیم تا با هوشمندسازی ۲ معدن به صورت پایلوت، دیجیتالی کردن معادن را به مرور گسترش دهیم.

سیدمصطفی فقری، مدیر استخراج مواد معدنی فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: دیجیتالی کردن و هوشمندسازی معادن موضوعی است که برای معدنکاران و هر سازمانی که معدن دارد اجتناب ناپذیر است؛ چرا که این موضوع به ضرورت حوزه معدن تبدیل شده و به افزایش بهره‌وری عملیاتی و تجهیزاتی، کاهش قیمت تمام شده، استفاده بهینه، بیشترین حجم استخراج با کمترین هزینه و... کمک می‌کند.

وی افزود: در ایران به موضوع چگونگی پیاده سازی تحول دیجیتال در معادن پرداخته نشده است. بر همین اساس در فولاد مبارکه پیش بینی کردیم تا با هوشمندسازی ۲ معدن به صورت پایلوت، دیجیتالی کردن معادن را به مرور گسترش دهیم.

مدیر استخراج مواد معدنی فولاد مبارکه تصریح کرد: اگر روش های هوشمندسازی در حوزه های اکتشافی و فرآوری به کار گرفته شود می‌تواند تاثیر مثبتی بر کاهش حجم ضایعات و کنترل باطله‌های خروجی کارخانه‌های فرآوری بر جای بگذارد.

سیدمصطفی فقری در پایان عنوان کرد: با همت فعالان و حمایت حاکمیت می‌توانیم در کمتر از ۵ سال به نتایج قابل توجهی در زمینه تحول دیجیتال در معادن برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =