• ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
  • کد خبر: 42256
  • readingTime: ۱ دقیقه
آیفون

امروز چهارشنبه ۸ شهریور، قیمت گوشی موبایل در اکثر برندها به استثناء بعضی مدل‌های سامسونگ تغییر چندانی نداشتند.

به گزارش ایراسین به نثل از تجارت‌نیوز، امروز چهار شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲، به جز افزایش قیمت در بعضی مدل‌های برند سامسونگ، نوسانی در قیمت گوشی‌های سایر برندها مشاهده نشد.

قیمت گوشی موبایل

قیمت گوشی موبایل در بازار تهران

در برند اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس (iPhone ۱۴ pro max)؛ همچنان قیمت ۵۹ میلیون تومان را حفظ کرد اما قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس، iPhone ۱۳ promax با کاهش اندکی به سطح ۷۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی نیز به سطح ۳۶ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان کاهش داشت.

در گروه دیگر پرطفدار بازار، مدل سامسونگ S۲۲ ultra با جهش چشمگیری روبرو شد و به سطح ۴۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. قیمت گوشی مدل S۲۳ ultra نیز امروز ثبات قیمت را حفظ کرد و در همان سطح ۴۸ میلیون تومان باقی ماند .

در سری اقتصادی این برند، تغییری رخ نداد و مدل سامسونگ A۵۴، در سطح ۱۴ میلیون تومان و مدل A۳۴ در سطح ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان باقی ماندند.

در گروه شیائومی، همچنان ثبات قیمت، حکمفرماست. قیمت گوشی شیائومی Mi ۱۱ ultra در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و مدل Redmi Note ۱۲ pro در سطح ۱۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان ثابت ماندند.

در گروه ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone ۱ همان سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان را حفظ کرد ولی مدل Nothing phone ۲ با کاهش قیمت ناچیزی به سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =