• ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
  • کد خبر: 42234
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم نشان داد چه شخصیتی دارد، در خارج از خانه با یک نفر کمتر بازی را برگرداند و برنده شدیم، باید از بازیکنان بابت رفتاری که نشان دادند، تشکر کنم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان اظهار داشت: حریف خیلی خوبی داشتیم، تیم ما کار زیادی باید برای بردن انجام دادند، به بازیکنان بابت برد تبریک می‌گویم و تلاشی که دو برابر در نیمه دوم به خاطر یک بازیکن کم‌تر انجام دادند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تمرکز بهتری نسبت به نیمه اول داشتیم، با تیم خیلی خوبی رو به رو بودیم، تیم جنگنده و سریع که سخت کار می‌کردند و انرژی خیلی خوبی داشتند؛ به بازیکنان بابت بازی خوبی که در نیمه دوم از خودشان نشان دادند تبریک می‌گویم.

مورایس در مورد وضعیت خط دفاعی تصریح کرد: نگران نیستم زیرا می‌دانیم چه‌ کاری می‌کنیم، انسان هستیم و اشتباه پیش می‌آید اما کارمان را با آرامش انجام می‌دهیم، در مورد بازی ابتدا صحبت انجام دادم و کار پارسال را انجام دادیم و امسال در ادامه سال گذشته کار می‌کنیم؛ پارسال قهرمان نشدیم اما امسال می‌دانیم کجا هستیم اما نمی‌دانیم کجا به می‌رسیم و آینده را پیش‌بینی نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بازیکنان همکاری و نمایش، سازمان دهی و کیفیت بهتری دارند و هر روز کار انجام می‌دهیم تا بهتر شویم، راجع به کیفیت خودمان اطلاع داریم اما پیکان از انرژی زیادی برخوردار بود، هر تیمی این‌طور نمی‌تواند پرس کند ولی تیم ما در نیمه دوم کیفیت بهتری به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به این‌که باید با این چالش‌ها عادت کنیم، گفت: تیم نشان داد چه شخصیتی دارد، در خارج از خانه با یک نفر کمتر بازی را برگرداند و برنده شدیم ، باید از بازیکنان بابت رفتاری که نشان دادند، تشکر کنم.

مورایس در مورد وضعیت کاوه رضایی گفت: کاوه رضایی بازیکن خوبی است اما ۶ ماه بازی نکرده بود، حیف بود امروز نداشتیم و می‌توانست به تیم کمک کند اما با مصدومیت مواجه شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان عنوان داشت: چالش‌ها همیشه مشکل نیستند و باید با آن‌ها روبه‌رو شد و پیش رفت، نمی‌شود غر زد و باید بیدار شویم تا کارها را بهتر کنیم، ۳ بازیکن را از دست دادیم اما به بازیکنان اعتماد داریم، بازیکنان را آماده می‌کنیم که در هر لحظه نیاز است کمک کنند، از این بابت تبریک می‌گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =