پیام نیازمند؛ سپاهان - استقلال

تیم فوتبال سپاهان در حالی در هفته چهارم لیگ برتر مهمان پیکان تهران است که دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم در یکی از نقاط عطف فوتبال خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، وقتی در روز چهارشنبه یکم شهریورماه عقربه‌های ساعت بر روی عدد ۲۰ قرار گرفت و کوپال ناظمی سوت آغاز رویارویی شاگردان ژوزه مورایس و جواد نکونام را دمید، یک نفر بیش از همه به ۳ امتیاز این مسابقه فکر می‌کرد و آن سنگربان جوان و ملی‌پوش سپاهان، پیام نیازمند بود.

۷۲ ساعت پس از آخرین دیدار با پدر، نیازمند با لباسی یکدست مشکی وارد چمن نقش‌جهان شد تا پس از شنیدن شعارهای هواداران سپاهان و استقلال که حاوی پیام هم‌دردی بود، آماده حساس‌ترین مسابقه خود پس از هفته هفتم لیگ هفدهم شد، جایی که برای دومین بار در ترکیب پیکان قرار گرفت و با نمایشی به یادماندنی مقابل پرسپولیس نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری قبل از مسابقه گفته بود اگر دیداری وجود دارد که پیام حتما باید در آن به میدان برود، این مسابقه است و او بیش از همه شاگرد خود را می‌شناخت.

رقابت جذاب زردپوشان اصفهانی و آبی‌های پایتخت در مقابل چشمان ۶۰ هزار نفر آغاز شد، حملات نصفه و نیمه دو تیم خطرات زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌کرد تا این که کوین یامگا در موقعیتی تقریبا تک به تک، مشابه فصل گذشته مقابل پیام نیازمند قرار گرفت؛ سنگربان طلایی‌پوشان که با جایگیری خوب خود راهی جز از دست دادن این موقعیت برای یامگا باقی نگذاشته بود، نشان داد چرا باید حتما در این دیدار به میدان می‌رفت.

سپاهانی‌ها ۴۵ دقیقه نخست را با تک گل رضا اسدی به پایان رساندند و در نیمه دوم ضربات استقلالی‌ها در آغوش نیازمند آرام می‌گرفت؛ حتی وقتی با اخراج فرشاد احمدزاده، زردپوشان ۱۰ نفره شدند، نیازمند با صلابت همیشگی و خروج‌های مطمئن آرامش را به هم‌تیمی‌هایش تزریق کرد تا حساس‌ترین جدال هفته با پیروزی سپاهان به پایان برسد.

سوت پایان کوپال ناظمی اما، شروعی برای ثبت یکی از دراماتیک‌ترین صحنه‌های ورزشگاه نقش‌جهان شد، جایی که بغض پیام نیازمند بالاخره ترکید و یکی یکی در آغوش هم‌تیمی‌ها قرار گرفت تا به او دلداری بدهند، ژوزه مورایس و شاگردانش در این دیدار ۶ امتیازی شاید از بیشتر از سپاهان و خودشان برای پیام نیازمند جنگیدند تا دروازه‌بان سپاهان با نمایشی تحسین برانگیز، نامش را در تاریخ باشگاه سپاهان جادوانه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =