• ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
  • کد خبر: 42083
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی کوهی

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روح پُر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب به ویژه، ۲۹۰ شهید گلگون کفن مجتمع عظیم ذوب آهن اصفهان.
هفته دولت نماد خدمتگزاری و وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند دو اسوه مجاهدت و تقوای الهی، شهیدان رجایی و باهنر است که نام و خاطره آنان به عنوان یک الگوی خدمت بی‌منت ماندگار شده است. این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدمتگزار در تجدید پیمان با امام راحل (ره) و این شهدای بزرگوار، صحنه‌های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم بزنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم آورند.

امروزه بخش بزرگی از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روزافزون صنعت مرهون تجربه‌، تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت فولاد کشور است که در این میان تلاشگران شرکت ذوب‌آهن اصفهان با سختکوشی و تعهد و مسئولیت‌پذیری مضاعف علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنایع، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار و سرافرازی کشور را، الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را حضور همکاران عزیز تبریک عرض نموده، موفقیت روزافزون همگان را در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مهدی کوهی

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =