• ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
  • کد خبر: 42009
  • readingTime: ۱ دقیقه
یادداشت استاندار

استاندار اصفهان به مناسبت هفته بزرگداشت دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به مناسبت هفته بزرگداشت دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته نخست شهریورماه هرسال در روز شمار رسمی کشور، یادآور یاد و خاطره دو شهید والامقام، از یاوران راستین امام راحل(رحمت اله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهیدان «محمدعلی رجایی و حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد باهنر» است.
دو شخصیت ممتاز انقلابی و نمونه بارز دولتمردان سختکوش، متواضع، متعهد و جهادگر عرصه خدمتگزاری که با اقتداء به مکتب حسینی (علیه السلام) و تحقق کار مخلصانه توأم با تلاش صادقانه، هستی خود را وقف پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و سامان بخشیدن به مسائل کشور در شرایط حساس و خطیر آن مقطع سرنوشت ساز نمودند و با بذل جان پاکشان در راه خدمت به آرمان های رفیع انقلاب و اعتلای ایران عزیز، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.
هفته دولت نماد مبرز کار و تلاش صادقانه در عرصه عمران، آبادانی و پیشرفت کشور و فرصت گرانبهایی به منظور معرفی خدمات، ثمرات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف است.
بدیهی است، در کنار فرصت تنویر افکار عمومی از دستاوردها و خدمات ارزنده دولتمردان به بهانه این ایام، توجه ویژه به اصل مردمی بودن دولت و درهم تنیده بودن خدمت کارگزاران با پشتیبانی ها و حمایت های مردمی بسیار حائز اهمیت می باشد.
همچنین اصل پاسخگویی کارگزاران دولت دربرابر انتظارات و مطالبات مردم بزرگوار، به عنوان رویکرد مهم و اساسی دولت سیزدهم در صدر فهرست گزارش دهی ها و اعلام دستاوردها و خدمات مجموعه های مختلف دولتی قرار خواهد داشت و از این منظر خاضعانه در برابر هموطنان شریف و به ویژه مردم بزرگوار استان سر تعظیم فرود می‌آوریم.
بار دیگر یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بالاخص شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد کشور، بویژه کارکنان و کارگزاران ساعی دولت در استان پهناور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان در انجام شایسته مسؤلیت خطیر خدمتگزاری به مردم شریف استان و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =