گوشی

امروز پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بیشتر برندهای پرطرفدار، بازار امروز را بدون تغییر به پایان رساندند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، امروز پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برندهای پرطرفدار بازار نسبت به روز قبل خود تغییری نداشتند.

ثبات قیمت گوشی موبایل در اکثر مدل‌ها

در گروه اپل، قیمت گوشی iPhone ۱۴ pro max، در سطح ۶۱ میلیون تومان و همچنین قیمت گوشی iPhone ۱۳ pro max، در سطح ۷۱ میلیون تومان، باز هم بدون تغییر ماندند. در این گروه، iPhone ۱۳ معمولی، باز هم افزایش داشت و به سطح ۳۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ تغییر چندانی مشاهده نشد و قیمت گوشی S۲۲ ultra در همان سطح روز گذشته، ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. قیمت گوشی S۲۳ ultra نیز باز هم کاهش اندکی یافت و به ۴۹ میلیون و ۲۱۹ هزار تومان رسید. سری اقتصادی A۵۴ و A۳۴ همچنان جایگاه قیمتی خود را حفظ نموده و به ترتیب ۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تثبیت نمودند.

در گروه شیائومی، باز هم کاهش قیمت داشتیم؛ به‌طوری که قیمت گوشی Xiaomi Mi ۱۲ به سطح ۲۰ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسید. قیمت گوشی ۱۱ Xiaomi Mi نیز در همان سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان ثابت ماند. در سمت دیگر نیز قیمت گوشی ناتینگفون سری اول نیز باز هم سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان را حفظ کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =