طیب‌نیا کمیته امداد

مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امروز موضوع ازدواج جوانان و حمایت از نخبگان نیازمند به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب از جمله اقدامات خوبی است که در کمیته امداد انجام می‌شود و این حمایت‌ها که از دغدغه‌های اساسی فولاد مبارکه نیز هست می‌تواند به افزایش امید در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان امروز ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ با محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه دیدار کرد.

در این دیدار که به میزبانی فولاد مبارکه و با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه و محمد جواد براتی مدیر روابط عمومی این شرکت انجام شد کریم زارع ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که کمیته امداد طی سال‌های گذشته انجام داده از بین بردن فقر بوده که این کار با اشتغال‌زایی برای خانواده‌های نیازمند و فرهنگ‌سازی محقق شده است.

وی گفت: در زمینه اشتغال‌زایی کمیته امداد با توجه به آمایش سرزمینی مشاغل، برای افرادی که درخواست وام اشتغال دارند، آموزش‌هایی از سطوح مقدماتی تا سطوح بالا طراحی نموده تا این عزیزان که تحت پوشش خدمات کمیته امداد حضرت امام قرار دارند بهترین شغل را انتخاب نموده و کار خود را با موفقیت آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: اعطای وام و ایجاد شغل، آخرین مرحله کمک این نهاد برای مددجویانش نیست و این مشاغل توسط کارشناسانی خبره ۳ تا ۵ سال تحت نظر قرار می‌گیرند تا ارمغان همه این تلاش‌ها ایجاد شغلی پایدار برای این عزیزان باشد.

وی خاطر نشان کرد: همه اقدامات در کمیته امداد با کار کارشناسی و بر مبنای کار علمی صورت می‌گیرد و به همین خاطر است که بسیاری از مددجویان، پس از ارتقاء توانمندی‌ها و پایداری در شغل خود، از چتر حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

زارع تصریح کرد: فولاد مبارکه به عنوان یکی از صنایع بزرگ کشور، طی سال‌های گذشته بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی خود کمک‌های خوبی را در بستر کمیته امداد برای رفع فقر و در جهت توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و حل مشکلات آن‌ها انجام داده است که از همه زحمات دست‌اندکاران این مجموعه کمال تشکر را داریم.

وی تأکید کرد: پارسال با مشارکت فولاد مبارکه ۱۰۰ واحد مسکونی، ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تأمین شده و این کمک‌ها در سطح استان هزینه شد که امیدواریم که این کمک‌ها موجب برکتی مضاعف برای این سازمان بزرگ و کارکنان عزیزش باشد.

دغدغه فولاد مبارکه برای حمایت از نخبگان نیازمند

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در این جلسه بر افزایش همکاری‌ها میان کمیته امداد و این شرکت بزرگ صنعتی که در راستای اجتماعی خود اقدامات زیادی را در زمینه اشتغال‌زایی و خدمات متنوع دیگر به مردم جامعه انجام می‌دهد تأکید کرد.

وی گفت: امروز موضوع ازدواج جوانان و حمایت از نخبگان نیازمند به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب از جمله اقدامات خوبی است که در کمیته امداد انجام می‌شود و این حمایت‌ها که از دغدغه‌های اساسی فولاد مبارکه نیز هست می‌تواند به افزایش امید در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان کمک کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه صحبت‌های خود تشکیل یک کارگروه مشترک میان فولادمبارکه و کمیته امداد را برای تمرکز بر راهکارهای کمک مؤثرتر به افراد تحت پوشش این نهاد پیشنهاد داد.

در پایان این مراسم مدیرکل کمیته امداد با اهدای کلام‌الله مجید از مدیرعامل، مدیرروابط عمومی و رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای فولاد مبارکه تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =