• ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 41565
  • readingTime: ۲ دقیقه
بلیت هواپیما

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زائران، بلیت پرواز اربعین را از سایت شرکت‌های هواپیمایی با نرخ مصوب خریداری کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، رحمت‌الله فیروزی پوربادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسهیل تردد زائران در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: کمیسیون عمران در این زمینه جلسه ای برگزار کرده است. بر اساس گزارش‌های ارائه شده، بنا شد تا از همه ظرفیت ناوگان هوایی برای ایام اربعین استفاده شود. قیمتی که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی برای بلیت پرواز اربعین تعیین کرده است، ۸ میلیون تومان برای رفت و برگشت است.

وی در ادامه اظهار کرد: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند. تاکید مجلس و به ویژه کمیسیون عمران مجلس بر این است که رفاه حال زائران اربعین حسینی مهیا گردد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تدابیر لازم اندیشیده شده تا زائران اربعین حسینی بدون مشکل خاصی در این مراسم شرکت کنند. هم شرکت های هواپیمایی پای کار آمده و هم از ظرفیت حمل و نقل زمینی استفاده خواهد شد. زائران اربعین حسینی می توانند مستقیما بلیت هواپیما را از خود سایت شرکت های هواپیمایی با نرخ مصوب خریداری کنند.

زمان فروش بلیت پرواز اربعین اعلام شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب از ۲۶ مردادماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فروش بلیت از طریق سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (iranair.com) قسمت فروش اینترنتی انجام خواهد شد. زائران اربعین از طریق سایت ایران به مرجع خرید هدایت می‌شوند و می‌توانند با قیمت‌های مصوب اعلام‌شده بلیت را خریداری کنند.

وی در خصوص ظرفیت پروازی ایران‌ایر در ایام اربعین، ابراز کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم در ایام اربعین حدود ۱۰۰ پرواز رفت و برگشت توسط ایرلاین ملی انجام شود.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قیمت ۸ میلیون تومانی بلیت پرواز تهران-نجف، گفت:‌ سازمان هواپیمایی کشوری برای چند مسیر پروازی به ایرلاین‌ ابلاغ کرده که در حال برنامه‌ریزی هستیم.

قربانعلی با اعلام این‌که قیمت مصوب پروازها ۴ میلیون تومان (رفت یا برگشت) است، اضافه کرد:‌ در روزهای قبل از اربعین این امکان وجود دارد با کاهش تقاضا قیمت بلیت پرواز نجف-تهران را تعدیل کنیم، در حال بررسی این برنامه هستیم تا بتوانیم تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا زائران اربعین بتوانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =