• ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
  • کد خبر: 41553
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز منابع ارزی دلار

دیروز افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار، منجر به پیشروی این اسکناس در کانال ۴۹ هزار تومانی شد. کارشناسان اقتصادی اخبار روزهای اخیر را ابزاری برای مهار قیمت در بازار ارز می‌دانند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته قیمت دلار با افزایش ۲۰۰ تومانی با قیمت ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان به کار خود پایان داد. پیشخور کرده است.

در حال حاضر محدوده حمایتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی برای اسکناس آمریکایی مد نظر است. به اعتقاد فعالان بازار اگر دلار از این محدوده پایین‌تر بیاید، احتمال عقب‌نشینی تا ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان نیز وجود دارد. این در حالی است که منطقه مقاومتی ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومانی برای دلار پیش‌بینی شده است و در صورت شکست خط مقاومت امکان ورود قیمت دلار به کریدور ۵۰ هزار تومانی بالا می‌رود.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز گذشته در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۳۲۶ تومان عرضه شد و دو تومان کاهش قیمت داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار کاهش، با قیمت ۳۷ هزار و ۵۶۹ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد رنج شد و با رقم ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش ۱۰۰ تومانی به قیمت ۴۵ هزار و ۳۷۷ تومان رسید. یوروی حواله نیز با همین مقدار افزایش با رقم ۴۱ هزار و ۲۵۱ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله روز گذشته ۵۰ تومان افزایش داشت و با قیمت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان مبادله شد و یک تومان کاهش داشت. اسکناس درهم نیز با همین مقدار کاهش با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =