• ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر: 4140
  • readingTime: ۱ دقیقه
احمد جمشدیان

هواداران تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان منتظر ششمین قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشند.

به گزارش ایراسین، احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره وضعیت این تیم با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با ثباتی که در مدیریت ایجاد کرد و همچنین با انتخاب امیر قلعه‌نویی از ابتدای فصل پیش استارت قهرمانی را برای این فصل زده است.

وی ادامه داد: با انتخاب امیر قلعه نویی باشگاه کار را منطقی آغاز کرد قلعه‌نویی با آمدنش مشکلات تیم را جمع و جور کرد و توانست سهمیه جام باشگاه های آسیا را کسب کند و حتی تا نیمه‌نهایی جام حذفی سال گذشته پیش رفت.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه سپاهان الان مدعی اصلی و جدی قهرمانی است گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با ثبات‌ترین تیم لیگ برتر می باشد، بهترین خط دفاع لیگ را دارد و در خط حمله هم جز تیم‌های خوب است و امسال شاگردان قلعه نویی مدعی اصلی قهرمانی هستند.

وی پیرامون خط دفاعی این تیم نیز بیان داشت: آمارها نشان داده اکثر مواقع تیمی که قهرمان شده که بهترین خط دفاع را داشته است، قلعه‌نویی بعد از سال‌ها مربیگری دیگر می‌داند که اگر بخواهد تیمش قهرمان شود باید اول عقب زمین را درست کند و بعد به سمت جلو بیاید.

جمشیدیان تصریح کرد: دفاع سپاهان از کی‌روش استنلی شروع می‌شود و به پیام نیازمند می‌رسد و این تیم در زمان دفاع به خوبی راه‌های نفوذ را می‌بندد و بازیکنان کم اشتباه می‌کنند و معمولا سپاهان نتیجه صفر- صفر را حفظ می‌کند و بعد برای گلزنی اقدام می‌کند و این تیم با داشتن ارسال‌ کننده‌های خوب در ضربات ایستگاهی  به حریفان ضربه می زند.

وی درباره هواداران این تیم افزود: طلایی پوشان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است، هواداران سپاهان باید پشت تیمشان و منتظر قهرمانی ششم باشند.

هافبک پیشین فولادمبارکه سپاهان درباره فحاشی برخی از هواداران غیر سپاهانی به قلعه‌نویی در پایان گفت: من هیچ‌وقت موافق با توهین نیستم. فرهنگی که در ورزشگاه‌های ما است اصلا خوب نیست. من الان مربیگری می‌کنم ولی جرات نمی‌کنم پسرم را به ورزشگاه ببرم. فضای ورزشگاه‌های ما مناسب نیست. با تحت فشار قراردادن مربیان و تیم‌های موفق می‌خواهیم که به اهداف خودمان برسیم در حالی که همه جای دنیا کیفیت خودشان را بالا می‌برند نه این که تیم حریف را تخریب کنند. موفقیت‌های سپاهان و قلعه‌نویی بیش از هر چیز باعث این رفتارها شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =