• ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
  • کد خبر: 14239
  • readingTime: ۱ دقیقه
احمد جمشیدیان بازیکن اسبق سپاهان

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: جنگ قهرمانی لیگ برتر ایران تا روز آخر ادامه دارد و استقلال هم هفته به هفته از آن دورتر می‌شود.

به گزارش ایراسین، احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم های فوتبال سپاهان و استقلال در مورد دیدار گذشته فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران گفت: دو تیم شناخت خیلی خوبی نسبت به هم داشتند. با این حال در چند سال اخیر حاشیه‌های این مسابقه بسیار افزایش یافته و این حواشی و تنش‌ها با اختلاف از دربی تهران نیز بیشتر است. سپاهان و پرسپولیس بهترین تیم‌های ایران هستند و بازی آنها نیز با همین تنش‌ها آغاز شد. مسابقه ابتدا محتاطانه بود، اما در ادامه شکل بهتری به خود گرفت.

وی با بیان اینکه سرخپوشان در دقایقی بهتر از حریف بودند گفت: پرسپولیس می‌توانست به گل دوم هم برسد، اما سپاهان از دقیقه ۶۰ بازی را در اختیار گرفت و موقعیت‌های خیلی خوبی داشت. با این حال پرسپولیس و سپاهان کیفیت همیشگی خود را نداشتند و شاید دلیل آن، قدرت برابر و شناخت آنها نسبت به یکدیگر بود.

احمد جمشیدیان در پاسخ به این پرسش که شانس کدامیک از دو تیم جدال بزرگ یکشنبه گذشته را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، خاطرنشان کرد: خیلی سخت است که در این باره قضاوت کنیم. جنگ قهرمانی تا روز آخر ادامه دارد و استقلال هم هفته به هفته از این دو تیم دورتر می‌شود. با توجه به کیفیت پرسپولیس و سپاهان، بعید می‌دانم که این دو تیم امتیازات زیادی از دست بدهند و استقلال به آنها برسد.

هافبک پیشین استقلال و سپاهان با اشاره به امتیازاتی که آبی‌ها در لیگ برتر کسب نکرده‌اند، اظهار داشت: استقلال تهران در هفته‌های گذشته لیگ برتر نشان داده راحت امتیاز از دست می‌دهد و تمرکزش را روی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است. جنگ اصلی قهرمانی بین تیم های پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه سپاهان است و بعید می‌دانم ضلع سومی به آن اضافه شود.

وی جمشیدیان راجع به دربی روز جمعه پایتخت گفت: با اینکه استقلال مقابل ذوب‌آهن شکست خورد، دربی خوبی از آب درمی‌آید. استقلال مقابل ذوب‌آهن هم در فاز هجومی فوق‌العاده بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی ایجاد کرد. تیم به جز در ضربات پایانی عملکرد خوبی داشت.

جمشیدیان تصریح کرد: استقلال بازی را بد آغاز کرد و غافلگیر شد. پس از آن مالک توپ و میدان بود و گل استثنایی ذوب‌آهن، دومین شوک را به استقلال وارد کرد. تیم در دقایقی از بازی با چهار مهاجم بازی کرد و بی‌محابا به دنبال زدن گل بود، اما روز، روز استقلال نبود.

منبع : پارس فوتبال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =