• ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
  • کد خبر: 41362
  • readingTime: ۱ دقیقه
گوشی

امروز پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ثبات قیمت گوشی موبایل همچنان ادامه دارد؛ به‌طوری که دستگاه‌های پرمخاطب بازار نسبت به آغاز هفته تغییرات چندانی را تجربه نکرده‌اند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، امروز پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برندهای پرطرفدار بازار نسبت به آغاز هفته بدون تغییر ماند.

قیمت گوشی موبایل

روند ادامه‌دار قیمت گوشی موبایل

قیمت گوشی‌های برند اپل، مدل iPhone ۱۳ pro max در سطح ۷۱ میلیون تومان، iPhone ۱۴ pro max در سطح ۶۰ میلیون تومان و iPhone ۱۳ معمولی نیز در ۳۹ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ثبت شدند.

در گروه سامسونگ، مدل S۲۲ ultra بدون تغییر، سطح ۳۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان را حفظ کرد. مدل S۲۳ ultra نیز ثابت در همان سطح ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند. گفتنی است، سری اقتصادی A۵۴ و A۳۴ در سطح روز گذشته خود به ترتیب ۱۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان و ۹ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان معامله شدند.

در گروه شیائومی نیز تغییر چندانی ایجاد نشد. مدل Xiaomi Mi۱۲ در سطح ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل Xiaomi Mi ۱۱ در سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان ثابت بودند. در سمت دیگر، قیمت گوشی ناتینگفون سری یک نیز در سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان قیمت روز قبل خود را حفظ کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =