• ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 41296
  • readingTime: ۲ دقیقه
بیمه خودرو

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، روندی کاملاً متفاوت نسبت به روز گذشته دارد و بر خلاف ثبات نسبی دیروز، امروز تقریباً اکثر خودروها نوسان را تجربه کردند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، بازار خودرو روزهای متفاوتی را تجربه می‌کند و هر روز روند و شرایط متفاوتی را نسبت به روز گذشته خود پشت‌سر می‌گذارد.

در چنین شرایطی خریداران و فروشندگان تا حد امکان دست نگه می‌دارند تا متضرر نشوند. در وضعیت فعلی بازار، اکثر معاملات به دلیل نیاز ضروری به پول یا خودروست و اکثر افراد تا لحظه‌ای که نیاز نداشته باشند سعی می‌کنند تا از فعالیت در این بازار دوری کنند.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به بازار خودروهای داخلی بود.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز نوسانات گسترده‌ای را به ویژه در محصولات ایران خودرو تجربه کرد تا آبی‌های جاده مخصوص سهم بیشتری را از تغییرات بازار داشته باشند.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، هاچ‌بک پرطرفدار و جوان‌پسند ایران خودرو امروز پرچم‌دار بیشترین افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی بود، قیمت این محصول پرطرفدار امروز ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت تا با قیمت نهایی ۶۴۰ میلیون تومان در بازار عرضه شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان فرانسوی، اما محبوب ایران خودرو با ۹ میلیون تومان افزایش قیمت رتبه دوم بیشترین افزایش قیمت را از آن خود کرد و با قیمت پایانی ۶۳۰ میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، لوکس‌ترین سدان دنده‌ای ایران خودرو امروز هفت میلیون تومان گران شد و با قیمت ۷۵۷ میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

شاهین G، گران‌ترین محصول سایپا و نماینده نارنجی پوشان جاده مخصوص در بازار آزاد چهار میلیون تومان گران شد و با قیمت نهایی ۵۷۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز نوسان کمتری را نسبت به بازار خودروهای داخلی تجربه کرد تا روند متفاوتی را طی کند.

جک S۵ نیوفیس، کراس‌اوور نسبتاً قدیمی و پرطرفدار کرمان موتور امروز ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت نهایی یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای، کراس‌اوور دنده‌ای و محبوب مدیران خودرو امروز با ۱۰ میلیون تومان کاهش وارد بازار شد و قیمت نهایی این خودرو در بازار آزاد امروز ۷۴۰ میلیون تومان اعلام شد.

چری آریزو ۵IE جدید توربو، سدان محبوب و چابک مدیران خودرو نیز همانند دیگر محصول مدیران خودرو ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت پایانی یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در بازار معامله شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به انتشار خبر واقعیت نداشتن واردات ۱۰۰۰ دستگاه خودرو به شکل روزانه، بازار روند خود را نسبت به روز گذشته تغییر داد، این تغییر را به وضوح می‌توان در بازار خودروهای داخلی مشاهده کرد، چراکه صحت نداشتن واردات روزانه ۱۰۰۰ دستگاه نشان‌دهنده به تعویق افتادن بهبود نظام عرضه و تقاضا در بازار خودرو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =