• ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
  • کد خبر: 41280
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

از ابتدای هفته جاری قیمت دلار در محدوده ۴۹ هزار تومانی به شکل الاکلنگی نوسان داشته است.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته قیمت دلار با کاهش ۲۰۰ تومانی در کانال ۴۹ هزار تومانی ماند. این اسکناس با قیمت ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومانی کانال مذکور را حفظ کرد.

معامله‌گران و کارشناسان اقتصادی همواره بر اقدامات سیاستگذار برای ماندن دلار در محدوده‌ای مشخص، هم‌عقیده‌اند. آنها می‌گویند سیاست بانک مرکزی تلاش برای ثبات قیمت، در بازار ارز است.

پیش از این نوسانگیری بازارساز از قیمت دلار همواره مطرح شده است. این در حالی است که تحلیلگران اقتصادی سقف روند الاکلنگی قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص را کوتاهتر از گذشته و سودگیری از آن را بیشتر می‌دانند.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز در سایت بازار متشکل ارزی اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۳۴۳ تومان عرضه شد و ۱۰ تومان افزایش قیمت داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار افزایش رقم ۳۷ هزار و ۵۸۵ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته اسکناس یورو در بازار آزاد با کاهش ۶۵۰ تومانی در کریدور ۵۰ هزار تومانی یک پله عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۵۳ هزار و ۹۷۳ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش ۱۰۰ تومانی با قیمت ۴۵ هزار و ۴۷۸ تومان رسید. یوروی حواله نیز با افزایش نزدیک به ۱۰۰ تومانی با رقم ۴۱ هزار و ۳۴۴ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله دیروز ۴۰ تومان کاهش داشت و با رقم ۱۳ هزار و ۶۱۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی قیمت حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۲۳۴ تومان مبادله شد و افزایش دو تومانی داشت. اسکناس درهم نیز با همین مقدار افزایش با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۷ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =