والیبال سپاهان

مدیر تیم آینده‌سازان والیبال دختران سپاهان گفت: نگاه باشگاه به رده‌های پایه، نگاه بلندمدت برای آینده و سرمایه‌گذاری بر استعدادها است.

به گزارش ایراسین، فاطمه قشلاقی، مدیر تیم آینده‌سازان سپاهان در خصوص اهداف آکادمی والیبال بانوان سپاهان و تست‌های استعدادیابی پایه، اظهار کرد: می‌خواهیم به تمام مناطق استان فرصتی برای شکوفایی استعداد داده تا بتوانند از مناطق دورافتاده‌ای ماننده ورزنه، جرقویه و کوهپایه به امکانات آموزشی و تمرینی خوب دسترسی داشته باشند.

او افزود: طبق برنامه استعدادیابی در آکادمی والیبال بانوان سپاهان برای پرورش پایه این رشته، برای مربیان و بازیکنان پذیرفته شده در استعدادیابی کلاس آموزشی و باشگاه تمرینی فراهم خواهد شد.

مدیر تیم آینده‌سازان والیبال دختران سپاهان یادآور شد: در تیم والیبال زیر ۱۴ سال سپاهان پس از برگزاری تست استعدادیابی برای رقابت‌های استانی، ۱۶ نفر انتخاب شدند که در قالب ۲ تیم ۸ نفره سپاهان الف و ب در لیگ استان حاضر شده و از میان حدود ۴۰ تیم حاضر به ترتیب به رده قهرمانی و سوم استان رسیدند.

قشلاقی با اشاره به استقبال گسترده از استعدادیابی سپاهان، توضیح داد: نفرات حاضر در استعدادیابی زیاد بودند و بازیکنان زیادی علاقه داشتند که در تیم باشند. هدف اصلی ما از حضور ۲ تیم در این رقابت‌ها این بود که می‌خواهیم این نفرات را برای سال آینده آماده کنیم، زیرا این رده سرمایه‌های باشگاه هستند و به دید بلندمدت روی آن‌ها کار می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =