• ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
  • کد خبر: 41126
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار که در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته مرز حساس ۵۰ هزار تومان را حفظ کرده بود، امروز این کانال را از دست داد و مجددا به کانال ۴۹ هزار تومان برگشت.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ به ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و معاملات آغاز هفته با این نرخ شروع شد. این کاهش قیمت در حالی است که افزایشی‌های بازار امیدوار بودند امروز هم دلار بالای کانال ۵۰ هزار تومان بماند اما دلار در این کانال مقاومت نکرد و به پایین برگشت.

قیمت دلار هرات هم که در هفته گذشته به ۵۰ هزار تومان رسیده بود، امروز وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد. این کاهش قیمت در حالی رخ داده که قیمت دلار از اواسط هفته گذشته افزایشی بود و تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان هم رسیده بود. همان زمان معامله‌گران اعلام کرده بودند که اگر قیمت دلار امروز هم بالای کانال ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان بماند، احتمال پیشروی قیمت در این کانال بیشتر می‌شود و می‌توان منتظر افزایش قیمت دلار بود.

اما گویا قدرت کاهشی‌های بازار بیشتر بود و معاملات امروز با ورود دلار به کانال ۴۹ هزار تومان آغاز شد. حالا معامله‌گران می‌گویند اگر قیمت دلار تا ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان پایین بیاید، احتمال کاهش مجدد قیمت دلار وجود دارد و مسیر دلار برای ورود به کانال ۴۸ هزار تومان هموارتر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =