لئوناردو پریرا

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس مبلغ واقعی قرارداد مهاجم خارجی این تیم را افشا کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در فصل نقل‌ و انتقالات یکی از جذاب‌ترین موضوعات بحث مبلغ قرارداد بازیکنان است؛ در فوتبال ایران هیچوقت این ارقام به صورت دقیق و مستند اعلام نمی‌شود و اگر هم این اتفاق رخ می‌دهد، رقم انتشار یافته بعضا فاصله‌ی زیادی با رقم واقعی دارد.

در جدیدترین افشاگری نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، کمال کامیابی‌نیا هافبک با سابقه سرخ‌پوشان تهرانی که به تازگی به ذوب‌آهن پیوسته است در گفت‌وگویی از رقم قرارداد لئوناردو پریرا، مهاجم برزیلی پرسپولیس در فصل گذشته پرده برداشت.

بر اساس ادعای کامیابی‌نیا، مبلغ قرارداد پریرا با پرسپولیس یک میلیون و سیصد هزار دلار بوده است.
بعد از این ادعا، باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای صحبت‌های مطرح شده را به نوعی تکذیب کرد.

پرسپولیسی‌ها که قبلا رقم ۳۶۰ هزار دلار را برای قرارداد پریرا عنوان کرده بودند، حالا از بدهی ۱۲۵ هزار دلاری سخن گفتند و این یعنی تا پیش از ۲۳۵ هزار دلار به مهاجم برزیلی پرداخت شده است؛ همچنین پرسپولیس باید ۱۸ هزار دلار برای آپشن به این بازیکن پرداخت کند.

بنابراین بر اساس ادعای باشگاه پرسپولیس حضور پریرا در جمع سرخ‌پوشان برای یک نیم فصل ۳۷۸ هزار دلار آب خورده است.

نکته‌ قابل توجه ماجرا جایی که در اسنادی که چند هفته پیش از قرارداد بازیکنان پرسپولیس منتشر شد، نامی از لئوناردو پریرا دیده نمی‌شد؛ بر اساس ارقام منتشر شده در این اسناد یورگن لوکادیا مهاجم خارجی قرمزها با قراردادی به ارزش ۳۹ میلیارد تومان برای یک فصل گران‌ترین بازیکن پرسپولیس بود.

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده از قرارداد پریرا می‌توان گفت ارزش قرارداد یک ساله او تقریبا با لوکادیا برابر بوده و این دو بازیکن گران قیمت‌ترین بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس و همچنین فوتبال ایران بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =