• ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
  • کد خبر: 40932
  • readingTime: ۱ دقیقه
ارز منابع ارزی دلار

روز گذشته قیمت دلار بار دیگر به کانال ۴۹ هزار تومانی ورود کرد. معامله‌گران بازار ارز سوخت این اسکناس برای افزایش قیمت را بازگشایی بازار طلا و افزایش قیمت در این بازار عنوان می‌کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، دیروز، روند صعودی قیمت دلار این اسکناس را در کانال ۴۹ هزار تومانی نشاند. روز گذشته اسکناس دلار ۵۰۰ تومان گران شد و با قیمت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

تحلیلگران بازار معتقدند محدوده مقاومتی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومانی این اسکناس شکسته شد و منطقه بعدی، محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی است. به اعتقاد آنها خط حمایتی دلار، منطقه ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومانی است.

روز گذشته باشگاه خبرنگاران جوان به گفت‌وگویی تفصیلی با رئیس کل بانک مرکزی پرداخته بود. در این مصاحبه وی بار دیگر بازار آزاد را بازار غیررسمی عنوان کرده بود.
قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز نهم مرداد، اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۳۰۴ تومان عرضه شد و ۱۵ تومان افزایش داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار افزایش با رقم ۳۷ هزار و ۵۴۹ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله دیروز، یورو در بازار آزاد با افزایش نزدیک به ۶۰۰ تومانی یک پله بالا رفت و با قیمت ۵۴ هزار و ۳۳۷ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش هفت تومانی به قیمت ۴۵ هزار و ۴۹۰ تومان رسید. یوروی حواله نیز همانند اسکناس یورو هفت تومان افزایش قیمت داشت و با رقم ۴۱ هزار و ۳۵۵ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله دیروز با رقم ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد و رشد ۱۳۰ تومانی داشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۲۴ تومان مبادله شد و چهار تومان افزایش داشت. اسکناس درهم نیز با هفت تومان افزایش با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =