• ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر: 40893
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

دیروز قیمت دلار با نوسان کاهشی روبرو شد و یک کانال عقب‌نشینی کرد و قیمت آن ۴۰۰ تومان ارزان شد. این کاهش قیمت، دلار را وادار به عقب‌نشینی در کانال ۴۸ هزار تومانی کرد. در آخرین معامله روز گذشته این اسکناس با قیمت ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان بسته شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، دیروز قیمت دلار ۴۰۰ تومان ارزان شد. این کاهش قیمت، دلار را وادار به عقب‌نشینی در کانال ۴۸ هزار تومانی کرد. در آخرین معامله روز گذشته این اسکناس با قیمت ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان بسته شد.

روز گذشته، غیر از اخبار مربوط به شکایت ایران از کره جنوبی در خصوص منابع ارزی بلوکه شده کشور، بازار ارز سیگنالی دریافت نکرد. تحلیلگران بازارهای مالی نیز اثر اخبار غیراقتصادی را کم‌دوام و زودگذر می‌دانند.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز هشتم مرداد، قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۲۸۹ تومان عرضه شد و ۱۰ تومان افزایش داشت. دلار حواله نیز با همین مقدار افزایش با رقم ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله دیروز، یورو در بازار آزاد با کاهش ۳۵۰ تومانی یک پله عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۵۳ هزار و ۷۷۲ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با کاهش ۸۰ تومانی با قیمت ۴۵ هزار و ۴۸۳ تومان رسید. یوروی حواله نیز با ۱۲۰ تومان کاهش قیمت با رقم ۴۱هزار و ۳۴۸ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله دیروز با رقم ۱۳ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد و کاهش ۴۰ تومانی داشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان مبادله شد و دو تومان افزایش داشت. اسکناس درهم نیز با ۱۰ تومان افزایش با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =