ورق خودرو

رییس واحد آزمایشگاه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت موفق به ثبت شاخص کیفیت ۹۸/۱ درصدی در خردادماه سال‌جاری شد و این موضوع درحالی به وقوع پیوست که در خرداد ماه بیش از ۷۳ درصد از تولیدات این شرکت به تولید ورق‌های استحکام بالا و گریدهای ویژه جهت استفاده در صنایع خودروسازی اختصاص داشت.

به گزارش ایراسین، محمدرضا محمدی‌پسند، رییس واحد آزمایشگاه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت موفق به ثبت شاخص کیفیت ۹۸/۱ درصدی در خردادماه سال‌جاری شد و این مهم درحالی به وقوع پیوست که در خرداد ماه بیش از ۷۳ درصد از تولیدات این شرکت به تولید ورق‌های استحکام بالا و گریدهای ویژه جهت استفاده در صنایع خودروسازی اختصاص داشت.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفی محصولات ویژه تولید شده در شرکت ورق‌خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر رشد حدود ۲ درصدی است و به رقم ۹۸/۱ درصد رسید.

محمدی‌پسند تلاش پرسنل این مجموعه و همچنین بهره‌مندی این شرکت از برترین تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی را از دلایل مهم و اساسی کسب این موفقیت‌ها عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که این روند ادامه یابد.

رییس آزمایشگاه شرکت ورق خودرو خاطرنشان کرد: ورق‌های گالوانیزه استحکام بالا و گریدهای ویژه گالوانیزه تولید شده در شرکت ورق‌خودرو که هم اکنون در صنعت خودروسازی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از خواص مکانیکی ویژه‌ای برخوردارند و موجب افزایش کیفیت بدنه خودروهای تولیدی شده است‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =