• ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
  • کد خبر: 40836
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار دیروز ۲۰۰ تومان گران شد و معامله‌گران ورود سیگنال‌های سیاسی را در این روند صعودی موثر می‌دانند. آیا این اسکناس در روزهای آینده به کریدور بالاتر ورود می‌کند؟

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، در نخستین روز از هفته جاری قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومانی ۲۰۰ تومان پیشروی کرد. معامله‌گران، رشد تقاضا در بازار ارز و اخبار نامساعد سیاسی را دلیل این افزایش قیمت می‌دانند. روز گذشته دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

گفتنی است بازار تهران امروز نیز تعطیل است. فعالان بازار ارز معتقدند ترس برخی از متقاضیان خرید دلار از افزایش قیمت، بعد از بازگشایی بازار تهران در روز دوشنبه، تقاضا را افزایش داده است.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز هفتم مرداد، قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۲۵ تومان عرضه شد. بیش از دو هفته است که قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز تغییر قیمتی نداشته است.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله امروز، یورو در بازار آزاد با کاهش ۵۰ تومانی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۱۹ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با کاهش ۵۰ تومانی با قیمت ۴۵ هزار و ۵۶۴ تومان رسید. یوروی حواله نیز با ۴۰ تومان کاهش قیمت با رقم ۴۱ هزار و ۴۲۱ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله دیروز با رقم ۱۳ هزار و ۴۶۰ تومان معامله شد. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۸ تومان مبادله شد و تغییری نداشت. اسکناس درهم نیز با یک تومان کاهش با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۹ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =