• ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
  • کد خبر: 40698
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی

به نظر می‌رسد با حضور لیونل مسی در اینترمیامی، او برخلاف پی‌اس‌جی در آمریکا بازوبند کاپیتانی را هم تحویل خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سرمربی تیم اینترمیامی تصمیم گرفته هموطنش لیونل مسی را از این به بعد به عنوان کاپیتان به میدان بفرستد.

مسی ۳۶ ساله از روی نیمکت آمد تا اولین بازی خود را در روز جمعه در لیگ کاپ مقابل باشگاه مکزیکی کروس آسول انجام دهد. او گل پیروزی را با یک ضربه ایستگاهی در دقیقه آخر به ثمر رساند تا پیروزی ۲-۱ را در حضور هواداران خود در استادیوم DRV PNK رقم بزند. مسی پس از ورود به زمین در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی را بست. دی‌آندره یدلین، مدافع سابق نیوکاسل یونایتد پس از تعویض بازوبند را به او داد.

گرگور کاپیتان فعلی اینترمیامی در اوایل این فصل به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا اواسط سپتامبر قادر به بازی نخواهد بود. به نظر می‌رسد با آمدن مسی دیگر بازوبند را بر بازو نبندد. سرمربی تیم تاتا مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه به اتلتیک اعلام کرد که زننده گل پیروزی آنها اکنون کاپیتان جدید است.

مسی قبلا در تیم ملی آرژانتین کاپیتان مارتینو بود و در سال ۲۰۱۱ این سمت را از خاویر ماسکرانو دریافت کرد. این مهاجم همچنین پس از جدایی آندرس اینیستا در سال ۲۰۱۸ به مدت سه سال کاپیتان بارسلونا بود و سپس راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. در پی‌اس‌جی، مارکینیوس پس از ورود مسی کاپیتان بود. پرسنل کیمپمبه، مارکو وراتی، کیلیان امباپه و سرخیو راموس همگی جایگزینان کاپیتانی کریستف گالتیه بودند. بارسلونا که در تابستان امسال به دنبال بازیکن سابق خود بود، آماده بود تا مسی را دوباره با جدایی بوسکتس کاپیتان خود کند. و حالا اینترمیامی او را رهبر تیم خود کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =