لیونل مسی در اینترمیامی

دیوید بکام و لیونل مسی پس از معرفی رسمی فوق‌ستاره آرژانتینی به عنوان بازیکن اینترمیامی چند جمله درباره این انتقال مهم دنیای فوتبال گفتند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیونل مسی رسماً به‌عنوان بازیکن جدید اینترمیامی معرفی شد تا هم خودش و هم دیوید بکام با هیجان‌زدگی از این انتقال بگویند.

لیونل مسی که احتمالاً ۳۰ تیر برای نخستین مرتبه در ترکیب اینترمیامی به میدان خواهد رفت و در این باره گفت: «بسیار هیجان‌زده هستم که گام بعدی دوران حرفه‌ای‌ام را با اینترمیامی و در ایالات متحده آمریکا شروع می‌کنم. این فرصتی فوق‌العاده است و ما با هم به ساختن این پروژه زیبا ادامه خواهیم داد. ایده این است که برای دستیابی به اهدافی که تعیین کرده‌ایم با هم کار کینم و من بسیار مشتاق هستم که در خانه جدیدم به آن کمک کنم.»

دیوید بکام هم از تحقق آرزوی خودش گفت و بیان کرد: «۱۰ سال پیش زمانی که سفرم را برای ساختن یک تیم جدید در میامی آغاز کردم، گفتم که رویای آوردن بهترین بازیکنان جهان را به این شهر شگفت‌انگیز دارم. بازیکنانی که با جاه‌طلبی من در زمان پیوستن به لس‌آنجلس گلکسی برای کمک به رشد فوتبال در ایالات متحده آمریکا و ساختن میراثی برای نسل بعدی در این ورزش که بسیار دوستش داریم، اشتراک دارند. امروز آن رویا به حقیقت پیوست. من نمی‌توانم بیش از این، از این که بازیکنی با درجه لئو به باشگاه‌مان می‌پیوند، افتخار کنم. اما همچنین خوشحالم که از یک دوست خوب، فردی شگفت‌انگیز و خانواده زیبایش برای پیوستن به جامعه اینترمیامی استقبال کنم. مرحله بعدی ماجراجویی ما از اینجا شروع می‌شود و نمی‌توانم منتظر حضور لئو در زمین باشم.

قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای بازی افتتاحیه لیگ کاپ در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) در دسترس خواهد بود. مسابقات فوتبال آمریکای شمالی که بین تیم‌های لیگ‌های مکزیک و آمریکا برگزار خواهد شد و هدف آن تعیین ۳ باشگاهی است که به جام کونکاکاف ۲۰۲۴ راه پیدا می‌کنند. قرار است لیونل مسی بامداد فردا به وقت ایران در ورزشگاه خانگی اینترمیامی به هواداران معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =