محتشمی پور

رضا محتشمی پور، معاون معادن و فراوری مواد وزارت صمت گفت: انتظار می‌رود تا سال ۱۴۰۳ پهنه‌های بلوکه‌ شده معدنی تعیین تکلیف شوند البته باید توجه داشت که وزارت صمت بر فعالیت بخش‌هایی که حساسیت‌های زیست محیطی دارند یا منابع طبیعی اجازه فعالیت در آنها را نمی‌دهد اصراری ندارد.

به گزارش ایراسین، رضا محتشمی‌پور، معاون معادن و فراوری مواد وزارت صمت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، معادنی که ۲ بار به مزایده گذاشته شدند و تقاضا نداشتند، در مرحله بعد بدون قید مزایده واگذار خواهند شد. معادنی نیز که در جریان مزایدات معدنی به مزایده گذاشته نشدند باید آسیب‌شناسی و تجمیع شوند. مهم‌ترین مسئله امروز ما تجمیع محدوده‌های معدنی است. بنا داریم در یک برنامه منظم در فاصله کمتر از ۶ ماه معادن را به مزایده بگذاریم.

وی افزود: سال گذشته ۴۸ بسته برای فعالسازی ۲۲۸ معدن ارائه شد. از آنجایی که مهلت پروانه‌های معدنی بسیاری به اتمام رسیده، مهمترین برنامه امسال ما ساماندهی محدوده‌های معدنی است.

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت تصریح کرد: انتظار می‌رود تا سال ۱۴۰۳ پهنه‌های بلوکه‌ شده معدنی تعیین تکلیف شوند البته باید توجه داشت که وزارت صمت بر فعالیت بخش‌هایی که حساسیت‌های زیست محیطی دارند یا منابع طبیعی اجازه فعالیت در آن‌ها را نمی‌دهد اصراری ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =