• ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
  • کد خبر: 40563
  • readingTime: ۱ دقیقه
تمرین پرسپولیس

پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی، تعداد بازیکنان از دست داده‌اش دو برابر بازیکنان جذب شده‌اش بوده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همواره پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را حداقل با خرید ۵ یا ۶ بازیکن به پایان می‌رساند و با اینکه تغییرات یحیی در نقل و انتقالات تابستانی زیاد نبوده اما معقول و به اندازه بوده تا جایی که غالباً لیست ورودی و خروجی تیم بالانس می‌شود.

تا اینجای فصل نقل و انتقالات نسبت بازیکنان جدید جذب شده به بازیکنان از دست رفته اینچنین بوده است: آلومینیوم اراک ۱۰ به ۱۳، استقلال ۳ به ۵، پرسپولیس ۳ به ۸، پیکان ۴ به ۹، تراکتور ۱۰ به ۱۳، ذوب‌آهن ۹ به ۵، سپاهان ۷ به ۱۰، شمس‌آذر ۸ به ۱۱، صنعت نفت ۴ به ۹، فولاد ۵ به ۱۲، گل‌گهر ۸ به ۱۱، مس رفسنجان ۷ به ۷، مس کرمان ۹ به ۱۰، ملوان ۹ به ۷، نساجی ۸ به ۱۷ و هوادار ۹ به ۷.با این توضیح که استقلال در آستانه جذب خالدآبادی است و ورودی‌هایش به ۴ خواهد رسید و سپاهان هم با یک بازیکن خارجی و فولاد با دو خارجی توافق کرده است که تعداد ورودی‌های آنها بالاتر خواهد رفت. در عین حال تعداد ورودی‌های دیگر نمایندگان فوتبال ایران در آسیا یعنی تراکتور، سپاهان و نساجی دو برابر یا بیشتر از ورودی‌های پرسپولیس بوده است.

از سوی دیگر نکته اینجاست که اگر پرسپولیس بخواهد بازیکن جدیدی جذب کند باید از لیست فعلی بزرگسالش که پر شده یک یا دو بازیکن را بیرون بگذارد و باز هم لیست خروجی‌های این تیم بیشتر از ورودی‌هایش خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =