• ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
  • کد خبر: 40535
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار در دو هفته پایانی تیر، هر هفته یک پله کاهش داشته است. این اسکناس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در کانال ۴۸ هزار تومانی و با قیمت ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان بسته شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار در دو هفته پایانی تیر، هر هفته یک پله کاهش داشته است. این اسکناس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در کانال ۴۸ هزار تومانی و با قیمت ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان بسته شد.

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کارشناسان اقتصادی ارزش ذاتی قیمت دلار را با توجه به تورم در کریدورهای بالاتر قیمتی می‌دانند. آنها معتقدند این ثبات ارزی و روند کاهشی محدود، حاصل تلاش‌های بازارساز است.

قیمت نرخ‌های مختلف

روز پنجشنبه ۲۹ تیر، قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۲۵۹ تومان عرضه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۰۸ تومان عرضه شد. بیش از یک هفته است که قیمت‌ها در سایت بازار متشکل ارزی تغییرات یک تومانی دارد و فریز شده است.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله روز پنجشنبه یورو در بازار آزاد با قیمت ۵۴ هزار و ۴۲۶ تومان معامله شد و کاهش ۴۰۰ تومانی داشت. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی به قیمت ۴۶ هزار و ۱۸۸ تومان رسید و ۲۰۰ تومان کاهش داشت. یوروی حواله نیز با همین مقدار کاهش یک پله پایین آمد و با قیمت ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان عرضه شد.

درهم امارات در آخرین معامله روز پنجشنبه با رقم ۱۳ هزار و ۴۶۰ تومان معامله شد. در سایت بازار متشکل ارزی نیز قیمت درهم همانند اسکناس دلار تغییر نداشته است. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۳ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱هزار و ۲۳۴ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =