• ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
  • کد خبر: 40375
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلافروشی

دیروز کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت دلار زلزله بر جان قیمت طلا و سکه انداخت. علاوه بر اینکه این روند نزولی تمام قطعات سکه را یک کانال پایین کشید، هر مثقال طلا را نیز در آستانه ورود به کانال ۹ میلیون تومانی قرار داده است.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه دیروز با سیگنال کاهشی قیمت دلار در مسیر افت قرار گرفت. این کاهش قیمت دامان تمام قطعات سکه را گرفت. با وجودی که روز گذشته انس جهانی طلا با رقم ثابت ۱۹۵۸ دلاری در تعطیلات پایان هفته قرار داشت، اما دلار یک تنه اثر کاهشی قابل توجهی بر بازار فلز زرد داشت.

سکه بهار پرچمدار بیشترین کاهش قیمت

دیروز ۲۵ تیر قیمت سکه امامی با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی کانال ۲۸ میلیون تومانی را ترک کرد و با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان مبادله شد.

همچنین قیمت سکه بهار تا پایان معاملات پرچمدار بیشترین کاهش قیمت در قطعات سکه بود. این قطعه با کاهش ۵۱۲ هزار تومانی یک کانال سقوط کرد و با رقم ۲۴ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان مبادله شد.

نیم‌سکه و ربع‌ سکه هر کدام ۲۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست دادند و با این مقدار کاهش به کانال‌های قیمتی پایین‌تر برگشتند. نیم‌سکه با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۰۰ و ربع سکه نیز با رقم ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مبادله شدند.

روز گذشته سکه گرمی تنها قطعه‌ای بود که کانال عوض نکرد. این قطعه با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی در کف کانال ۶ میلیون تومانی معامله شد.

ریزش حباب سکه در تمام قطعات

دیروز قیمت طلا نیز نزولی بود و مثقال در آستانه ورود به کانال ۹ میلیون تومانی قرار گرفت. هر مثقال طلا با ۶۰ هزار تومان کاهش، با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز ۱۳ هزار تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و ۳۱۸ هزار تومان معامله شد. در این روز طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۲۸۶ هزار تومان رسید.

روز گذشته حباب تمام قطعات سکه کاهش داشت. بیشترین مقدار افت حباب مربوط به سکه بهار با ۲۹۵ هزار تومان کاهش بود. سکه امامی ۲۸۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۵ هزار تومان و سکه گرمی ۷۴ هزار تومان افت حباب داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =