• ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
  • کد خبر: 40364
  • readingTime: ۱ دقیقه
کارلوس آلکاراس

نبرد جذاب کارلوس آلکاراس و نواک جوکوویچ در فینال ویمبلدون را تنیس‌باز ۲۰ ساله اسپانیایی برد تا به دومین گرنداسلم خودش دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یکصد و سی و ششمین فینال تنیس ویمبلدون امروز بین نواک جوکوویچ پرافتخارترین تنیسور تاریخ و کارلوس آلکاراس جوان برگزار شد که تنیس‌باز ۲۰ ساله اسپانیایی با برتری ۳-۲ به مقام قهرمانی رسید.

نواک جوکوویچ در ست نخست موفق شد به راحتی و با نتیجه ۶-۱ از سد پسر اسپانیایی بگذرد که بسیاری تصور کردند کار ساده‌ای برای بردن این فینال خواهد داشت. اما ست دوم ورق به سود کارلوس آلکاراس برگشت و او موفق شد در نبردی نفس‌گیر این ست را با نتیجه ۷-۶ به سود خودش خاتمه دهد. ست سوم نوبت به کارلوس آلکاراس رسید که قاطعانه حریف نامدارش را شکست دهد. کارلوس در این ست کولاک کرد و با نتیجه ۶-۱ به برتری رسید. نواک جوکوویچ که پیش از این هم نشان داده به این راحتی‌ها کم نمی‌آورد ست سوم را با نتیجه ۶-۳ برد تا تعیین تکلیف قهرمان به ست پنجم کشیده شود. در این ست هم کارلوس آلکاراس مقابل نوله موفق‌تر بود و با نتیجه ۶-۴ پیروز شد.

به این ترتیب کارلوس آلکاراس که به تازگی نامی برای خودش در دنیای تنیس دست و پا کرده موفق شد پس از قهرمانی در گرنداسلم آمریکا، دومین گرنداسلم خودش را در ویمبلدون کسب کند. نواک جوکوویچ همچنان با ۲۳ گرنداسلم پرافتخارترین تنیس‌باز است.

کارلوس آلکاراس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =