لوگوی ذوب آهن

پرسنل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی این شرکت با آجر تولید داخل (شرکت مهرگداز) رکورد نسوز کنورتور با ۳۰۶۰ ذوب را به ثبت رساندند.

به گزارش ایراسین، پرسنل شرکت ذوب آهن اصفهان در کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی ذاین شرکت با آجر تولید داخل (شرکت مهرگداز) رکورد نسوز کنورتور با ۳۰۶۰ ذوب را چهارشنبه بیست و یکم تیرماه به ثبت رساندند.

رسول علی نقی پور، سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی شرکت با اعلام این خبر گفت: رکورد قبلی نسوز مربوط به ۱۰ سال قبل (بیستم تیرماه سال ۹۲) و به میزان ۲۹۹۶ ذوب و از طریق نسوز خارجی به ثبت رسید که در رکورد جدید این عدد ۶۴ ذوب از رکورد قبلی بالاتر است.

وی افزود : آنچه که این رکورد را متمایز کرده، استمرار ۳ رکورد پشت سر هم طی ۸ ماه اخیر است که دو رکورد قبلی آن نیز با آجر تولید داخل کشور بوده و رکورد فعلی با عبور از رکورد تعداد ذوب با نسوز خارجی به دست آمده است.
سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی در پاسخ به این سوال که چه عواملی در ثبت این رکورد تاثیرگذار بودند، چنین گفت: عملکرد عالی پرسنل کارگاه کنورتور در بهبود رژیم دمش ذوب، تعمیرات و نگهداری به موقع از نسوز کنورتور،کیفیت مطلوب آجر و اجرای آجرچینی مناسب کنورتور توسط مدیریت نسوز شرکت از عوامل موثر بر میزان ذوب نسوز بوده است.

نقی پور بیان کرد: رکورد جدید به ثبت رسیده در کنورتور سبب شد یک دوره تعمیرات پنج روزه که توقف در تولید را در پی داشت، حذف شود و حفظ تولید و ارتقای آن را شاهد باشیم.

ثبت رکورد ۳۰۶۰ ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =