خریدهای سپاهان در تابستان 1402

۵ بازیکن فعلی سپاهان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ایران در مجموع بیش از ۱۳ تیم گلزنی‌ کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فصل نقل‌ و انتقالات ایران بیست و سومین دوره لیگ برتر به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود؛ وضعیت بسیاری‌ از ستاره‌های لیگ مشخص شده است و تیم‌های‌ لیگ برتری با برگزاری اردوهای داخلی و خارجی خود را آماده حضور در مسابقات لیگ برتر می‌کنند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس نایب‌قهرمان لیگ شد، برای فصل جدید کار خود را زودتر از دیگر مدعیان آغاز کرد و با حفظ و جذب بازیکنان مورد نظر، حالا آخرین تمرینات خود در اردوی ترکیه را پشت سر می‌گذارد.

طلایی‌پوشان اصفهانی با تمدید قرارداد پیام نیازمند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های احتمالی را خنثی کردند؛ سپس رضا شکاری را با آمار ۷ گل و ۵ پاس گل در فصل گذشته، از گل‌گهر سیرجان به خدمت گرفتند.

رضا اسدی که با به ثمر رساندن ۱۱‌ گل سومین گلزن برتر لیگ بود، از تراکتور به سپاهان آمد؛ کاوه رضایی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و هادی محمدی نیز دیگر خریدهای زردپوشان اصفهانی تا این لحظه هستند.

با نگاهی به جدول برترین گلزنان و پاس‌ گل‌دهندگان لیگ در فصل گذشته به نکات جالبی برمی‌خوریم.

رضا اسدی و رضا شکاری، بازیکنان جدید سپاهان در کنار شهریار مغانلو، امید نورافکن و رامین رضاییان در فصل گذشته لیگ برتر و روی‌هم‌رفته موفق شدند ۴۵ گل به ثمر برسانند که این رقم از تعداد گل‌هایی که ۱۳ تیم دیگر لیگ برتر به ثمر رساندند بیشتر است؛ به عبارتی فقط تعداد گل‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس از مجموع گل‌های این ۵ بازیکن بیشتر است.

همچنین با بررسی عملکرد فردی بازیکنان لیگ‌برتر در فصل گذشته متوجه می‌شوید که در بین ۴۰ بازیکن برتر فصل گذشته نام ۸ بازیکن فعلی سپاهان دیده می‌شود. بر اساس این آمار که توسط متریکا گردآوری شده است؛ شهریار مغانلو (اول)، رضا اسدی (چهارم)، رامین رضاییان (ششم)، امید نورافکن (دهم)، فرشاد احمدزاده (یازدهم)، رضا شکاری (سیزدهم)، پیام نیازمند (چهاردهم) و هادی محمدی (سی‌ونهم) جزو ۴۰ بازیکن برتر بیست و دومین دوره لیگ برتر بودند.

لازم به ذکر است فعالیت نقل‌وانتقالاتی سپاهانی‌ها به طور کامل به پایان نرسیده و در روزهای آینده احتمال چند جابه‌جایی دیگر وجود دارد.

کاوه رضایی

عیسی آل‌کثیر

رضا شکاری

رضا اسدی

احسان پهلوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =