• ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
  • کد خبر: 40034
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار غیر از نوسان‌های افزایشی محدود که به واسطه سیگنال‌های سیاسی تجربه کرد، بیش از یک ماه است که در محدوده ۴۹ هزار تومانی قفل شده است. دیروز با وجودی که سیگنالی به بازار ارز نرسید اما اسکناس دلار رِنج شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، دیروز قیمت دلار نوسان کاهشی محدودی داشت و با اختلاف ۵۰ تومانی نسبت به روز شنبه با رقم ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان مبادله شد.

این در حالی است که معامله‌گران بازار ارز معتقدند ثبات نسبی قیمت دلار، موقتی و ساخته دست بازارساز است.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز ۱۸ تیرماه قیمت اسکناس دلار کاهش یک تومانی داشت و با رقم ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان ارائه شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۰۸ تومان عرضه شد و یک ریال کاهش قیمت داشت.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله دیروز، یورو در بازار آزاد با قیمت ۵۴ هزار و ۸۴۷ تومان معامله شد و افزایش ۱۰ تومانی داشت. اما قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش ۳۰ تومانی با قیمت ۴۵ هزار و ۲۵۴ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۱۴۰ تومان عرضه شد.

گفتنی است درهم امارات دیروز با رقم ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.در سایت بازار متشکل ارزی نیز قیمت درهم نسبت به آخرین معامله دیروز تغییر نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۳ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =