دومین نشست روابط عمومی توکافولاد

دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به میزبانی شرکت ایران‌ذوب برگزار شد.

به گزارش ایراسین، دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با هدف به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، تجربیات حرفه‌ای و دستاوردهای کسب شده آنان با یکدیگر و نیز آشنایی با شرکت‌های گروه و فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در آن‌ها، به میزبانی شرکت ایران‌ذوب از شرکت‌های گروه توکافولاد برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست، مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با حضور در شرکت ایران‌ذوب، ضمن بازدید از خطوط تولید و آشنایی با ظرفیت‎‌های تولیدی این کارخانه، در کارگاه آموزشی دوساعته‌ای با موضوع «مدیریت خوشنامی برند و سازمان» و نیز «ایده‌پردازی در روابط‌عمومی» شرکت کرده و پس از ارائه‌ی گزارش عملکرد یک‌ساله توسط مدیر روابط‌عمومی شرکت میزبان، اقدام به گفتگو و تبادل دیدگاه پیرامون اقدامات صورت‌گرفته، تجارب، ابتکارات، مدل‌های اجرا شده و دستاوردهای حاصله‌ نمودند.

گفتنی است، این سلسله نشست‌ها با توجه به اهمیت توسعه‌ی ارتباطات درون‌گروهی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، به صورت ادواری و به میزبانی هر یک از شرکت‌های این گروه، برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =