معدن

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: معادنی که در جوار روستا قرار دارند، وظایف اجتماعی خود را در قبال توسعه و رونق روستا انجام دهند.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان با مردم روستاهای شهرستان میامی اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم که در حد توان و امکانات، مشکلات روستاها را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های جهادی استاندار سمنان و همراهی همه مسئولان، مصوبات این جلسات اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: طی روزهای آینده جلسه‌ای با حضور مدیران حوزه معدن برگزار شود تا معدن‌کاران وظایف خود در قبال توسعه روستا در حوزه‌های موردنیاز را انجام دهند.

خانی گفت: معادنی که در جوار روستا قرار دارند، وظایف اجتماعی خود را در قبال توسعه و رونق روستا انجام دهند و ما نیز پیگیر حق و حقوق روستاییان در حوزه معادن هستیم.

وی با بیان اینکه در طول سه سال گذشته برای بار دوم است که خدمت مردم عباس‌آباد رسیده‌ایم، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده، اعتبارات مناسبی برای برطرف کردن مشکلات عمرانی روستا تخصیص داده شده است.

قنات روستاها احیا شود

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه آبرسانی لازم است قنات روستا احیا و اقدامات لازم برای تأمین آب آشامیدنی روستا انجام شود.

خانی ضمن قدردانی از کمک و همکاری همه مردم روستا که با سکونت در روستا سبب رونق زندگی در روستا شده‌اند، اظهار کرد: قنات روستا باید احیا شود تا مردم بتوانند از این موهبت خداوند به‌درستی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های لازم بعد از برطرف کردن مشکل آب روستا، جاده و مسیرهای منتهی به روستای میرعلم به‌زودی بازسازی و آسفالت می‌شود.

نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما امروز در کنار شما هستیم تا در حد توان بتوانیم مشکلات و مباحث حوزه روستا را برطرف کنیم.

تأمین آب روستاها در اولویت نخست قرار گیرد

خانی عنوان کرد: تأمین آب کشاورزی و آب آشامیدنی یکی از مشکلات اصلی و اساسی روستا است که باید در راستای درآمدزایی، آبادانی و جلوگیری از مهاجرت، در اولویت نخست قرار گیرد.

وی تأکید کرد: این سفر و نشست که با حضور مدیران اجرایی و شخص استاندار سمنان‌ برگزار شد، بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: هماهنگی مطلوب موجود بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، نمایندگان مجلس و مردم در کمتر استانی دیده می‌شود.

خانی خاطرنشان کرد: در زمینه آسفالت، تأمین آب و قیر رایگان اتفاقات خوبی در شهرستان‌های شاهرود و میامی به وقوع پیوسته است که مصوبات این نشست نیز در مدت‌زمان تعیین شده اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =