شرکت تنبوشه سازان آتیه جی

مدیرعامل شرکت تنبوشه سازان آتیه جی در این بازدید گفت: با اقدامات انجام شده توانستیم تولید را در شرکت از ۱۵۰۰ تن در اسفند ماه سال گذشته به ۸۷۰۰ تن در خردادماه ۱۴۰۲ برسانیم  و با این میزان تولید به ۹۰ درصد ظرفیت واقعی کارخانه دسترسی پیدا کنیم.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به همراه رئیس هیئت مدیره، معاون و مدیران هلدینگ از شرکت تنبوشه سازان آتیه جی بازدید کردند.

هومان یوسفیان مدیرعامل شرکت تنبوشه سازان آتیه جی در این بازدید اظهار داشت: این کارخانه به لحاظ ظرفیت تولید و سهم بازار رتبه دوم در بین لوله سازان کشور را دارد.

در بازدید از شرکت لوله سازی تنبوشه سازان آتیه جی مدیرعامل شرکت توضیحاتی در خصوص تدوین سند راهبردی شرکت، بیانیه مأموریت و چشم انداز و همچنین استراتژی های تدوین شده ارائه کرد و افزود: با کمک استراتژی‌های تدوین شده اقدام به طراحی سیستم مدیریت یکپارچه کردیم و بر اساس آن تدوین اهداف عملیاتی برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفت.

یوسفیان در خصوص برنامه‌ریزی عملیاتی جهت ارتقاء تولید خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده همچون تعمیرات خطوط تولید، استخدام کارکنان و آموزش آنها و اجرای پروژه های بهبود توانستیم تولید را از ۱۵۰۰ تن در اسفند ماه سال گذشته به ۸۷۰۰ تن در خردادماه ۱۴۰۲ برسانیم و با این میزان تولید به ۹۰ درصد ظرفیت واقعی کارخانه دسترسی پیدا کنیم.

در ادامه حامدحسین ولی بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی‌های انجام شده در شرکت تنبوشه سازان آتیه جی بتوانیم شاهد روند رو به رشد تولید همراه با سودآوری مناسب برای سهامداران باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =