فولاد سفیددشت

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از روند پیشرفت توسعه پروژه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بازدید و بر اتمام به‌موقع این پروژه فولادسازی تأکید کرد.

به گزارش ایراسین، محمد آقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران پس از بازدید از بخش‌های مختلف پروژه فولادسازی و ریخته‌گری، شامل SVC، آزمایشگاه، غبارگیر، جرثقیل‌های قراضه، کوره قوس الکتریکی، کوره پاتیلی و واحد ریخته‌گری مداوم این شرکت، اقدامات صورت‌گرفته در خصوص راه‌اندازی این واحدها براساس برنامه زمان‌بندی ارائه‌شده توسط کنسرسیوم پیمانکاران پروژه را مورد بررسی قرار داد.

در جریان این بازدید، مدیران شرکت فولاد سفیددشت، دستگاه نظارت و پیمانکاران اقدامات صورت‌گرفته در خصوص تأمین پیش‌نیازهای راه‌اندازی واحدهای مذکور را تشریح کردند و از عزم کنسرسیوم پروژه شامل شرکت‌های فولاد پایا، MME و MCC در راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این واحدها خبر دادند.

در ادامه این بازدید، روند اجرای فعالیت‌های تکمیل و نصب و راه‌اندازی واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری در جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ارکان پروژه شامل دستگاه نظارت و پیمانکاران پروژه در محل شرکت فولاد سفیددشت تشکیل و مهم‌ترین فعالیت‌های باقی‌مانده، مسائل و مشکلات موجود توسط دستگاه نظارت و شرکت‌های پیمانکار و همچنین راهکارهای پیشنهادی جهت رفع آن‌ها مشخص و ارائه شد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در خاتمه این بازدید بر هماهنگی بیش‌ازپیش ارکان پروژه، رفع موانع موجود و حمایت کارفرما و مشاور تأکید و اظهار امیدواری کرد: طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده شاهد به بهره‌برداری رسیدن واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری شرکت فولاد سفیددشت توسط کنسرسیوم پروژه باشیم.

تأکید مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران بر اتمام به‌موقع پروژه فولادسازی و ریخته‌گری فولاد سفیددشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =