• ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
  • کد خبر: 39719
  • readingTime: ۱ دقیقه
دلار صرافی

ورود قیمت دلار به کریدور ۵۰ هزار تومانی متعاقب سیگنال‌هایی بود که هفته گذشته روانه بازار ارز شد. این اسکناس در مسیر آهسته و آرام صعودی قرار گرفته است و بازارساز در تلاش است تا به شکل دستوری قیمت دلار را مدیریت کند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار روز گذشته وارد کریدور ۵۰ هزار تومانی شد. این اسکناس با افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت، در کف کانال ۵۰ هزار تومانی معامله شد.

دلار نزدیک به یک ماه است که در محدوده قیمتی ۴۸ و ۴۹ هزار تومانی نوسان دارد. بازارهای مالی در روزهای پایانی هفته گذشته در تیررس اخبار نامساعدی در حوزه برجام بودند و اثر این سیگنال‌ها از ابتدای هفته در بازار ارز بروز کرده است.
قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز یازدهم تیرماه قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی تغییر قیمت نداشت و با رقم ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز یکشنبه اسکناس یورو در بازار آزاد با افزایش ۶۰۰ تومانی همراه بود و با قیمت ۵۴ هزار و ۴۱۲ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی به قیمت ۴۵ هزار و ۲۱ تومان رسید و کاهش محدودی داشت. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۰ هزار و ۹۲۸ تومان عرضه شد.

بازار هرات همچنان در تعطیلات عید قربان به سر می‌برد. بازار ارز دبی هم همچنان تعطیل است. در سایت بازار متشکل ارزی نیز قیمت درهم تغییری نداشت. حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۴ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۵تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =