• ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 39673
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

قیمت دلار روز گذشته به کانال ۵۰ هزار تومانی نزدیک شد. این اسکناس متاثر از سیگنال‌هایی که معامله‌گران کاهشی بازار آن را تهدیدی برای افزایش قیمت در بازارهای مالی تلقی می‌کنند، بیش از ۵۰۰ تومان گران شد. دیروز دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان بسته شد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار نخستین روز هفته را نزدیک به کریدور ۵۰ هزار تومانی به پایان رساند. این اسکناس متاثر از سیگنال‌هایی که معامله‌گران کاهشی بازار آن را تهدیدی برای افزایش قیمت در بازارهای مالی تلقی می‌کنند، بیش از ۵۰۰ تومان گران شد. دیروز دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان بسته شد.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز دهم تیرماه قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی تغییر قیمت نداشت و با رقم۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

روز شنبه اسکناس یورو در بازار آزاد با افزایش ۶۰۰ تومانی همراه بود و با قیمت ۵۴ هزار و ۴۱۲ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۵ هزار و ۴۹ تومان رسید و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۰ هزار و ۹۵۳ تومان عرضه شد و ۱۵۰ تومان کاهش قیمت داشت.

در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۱۴ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۵ تومان عرضه شد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته تغییر قیمتی نداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =