ورق خودرو

میزان تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ۳ ماهه ابتدای سال۱۴۰۲ با رشد ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ همراه شد.

به گزارش ایراسین؛ حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری کسب رکورد های پی درپی در ۱۰۰روز ابتدایی سال را نشان از عزم فولاد مردان این شرکت در سال رشد تولید و مهار تورم در ایفای نقش آرمانی خود در مقابله با شرایط دشوار تحریم ناجوانمردانه تحمیلی از سوی دشمنان این مرز و بوم دانست و از اراده راسخ کلیه کارکنان خدوم مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در دستیابی به اهداف کلان این مجموعه قدردانی کرد.

حمید شجاعی تأمین پایدار مواد اولیه و کلاف فول هارد، برنامه ریزی دقیق تولید، کاهش توقفات خط تولید، افزایش شاخصIU (شاخص توقفات خط تولید) به عدد ۹۶ و افزایش شاخص PDW (میزان تولید در ساعت) به عدد ۴۸ و افزایش شاخص IO (زمان در دسترس بودن تجهیزات خط تولید) به عدد۹۵ را از دیگر علل دستیابی به این موفقیت دانست.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو مجموع تولید این شرکت در ۱۰۰ روز ابتدایی امسال را ۱۰۰ هزارتن تن اعلام کرد. در حالی که درمدت مشابه در سال قبل میزان تولید این شرکت ۷۴ هزارتن بوده و این یعنی تولید در سال جاری رشد ۳۵ درصدی داشته است.

حمید شجاعی در بخش دیگر از سخنانش به رکورد فروش و حمل محصولات که در خردادماه سال جاری محقق شد اشاره نمود و افزود این رقم به میزان ۳۷۱۵۷ تن به ثبت رسیده است که نسبت به رکورد قبلی در اسفندماه سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۴۰۰۰ تن، رشد حدود ۹ درصدی داشته است.

حمید شجاعی این موفقیت‌ها را درسایه مودت، همدلی و تلاش بی دریغ پرسنل واحدهای تولید، تعمیرات، دفتر فنی، فروش و بازاریابی، خرید و تدارکات و تمامی واحدهای کارخانه و همچنین حمایت‌های بی شائبه شرکت فولاد مبارکه و هیئت مدیره محترم شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با تدابیر اندیشیده شده در مجموعه مدیریت شرکت و اجرای دقیق آن در واحدهای مختلف، شرکت ورق خودرو در سال جاری به ظرفیت اسمی خود نزدیک تر شده و با اندیشه رشد شکل گرفته در این مجموعه به اهداف آرمانی خود دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =