• ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر: 39462
  • readingTime: ۱ دقیقه
ورزشگاه نوکمپ

باشگاه بارسلونا با انتشار تصویری خبر از آغاز پروژه عمرانی و بازسازی ورزشگاه نوکمپ داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، باشگاه بارسلونا ورزشگاه نوکمپ را ترک کرد تا بازی‌های خانگی فصل آینده‌اش را در جای دیگری انجام دهد و ورزشگاه نمادین ۹۹۳۵۴ نفری‌اش را برای بازسازی و استقرار تیم عملیاتی خالی کند.

حالا نوکمپ با کارهای بزرگی که روی ورزشگاه انجام می‌شود شبیه به یک سایت ساختمانی به نظر می‌رسد. کلیسای جامع ۹۹۳۵۴ نفری بارسلونا که بزرگ‌ترین ورزشگاه اروپاست برای آینده قابل پیش‌بینی خالی شد، برای این که غول‌های کاتالونیا به دنبال بازسازی زمین خودشان و همسو شدن با ورزشگاه‌های مدرن در سرتاسر قاره اروپا هستند. آن‌ها پس از یک سال بسیار موفق و قهرمانی در لالیگا، اکنون به ورزشگاه المپیک در سوی دیگر شهر نقل مکان خواهند کرد.

همانطور که تصاویر منتشر شده در توییتر باشگاه نشان می‌دهد، چندین جرثقیل در نوکمپ با زمین کاملاً حفر شده، خودشان را به خانه بارسا رسانده‌اند. کارهای بزرگی هم در خارج از ورزشگاه در طول فصلی انجام می‌شود که قرار است بارسلونا در خانه موقتش در منطقه مونتجوئیک سپری کند.

در ماه مارس ۲۰۲۲ باشگاه بارسلونا با سرویس استریم «اسپاتیفای» قرارداد اسپانسری بلندمدت امضا کرد تا نام ورزشگاهش را به «اسپاتیفای نوکمپ» تغییر دهد. این ورزشگاه قرار است پس از بازگشت تیم ظاهر جدیدی به خود بگیرد و شرکت سوئدی هم ارتباطش را حفظ کند.

ورزشگاه نوکمپ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =