• ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
  • کد خبر: 39162
  • readingTime: ۱ دقیقه
دلار

دیروز قیمت دلار هزار تومان کاهش داشت و به کانال ۴۸ هزار تومانی برگشت. کارشناسان اقتصادی دلار را در روند ساید بررسی می‌کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار امروز با کاهش بیش از هزار تومانی قیمت به کانال ۴۸ هزار تومانی برگشت. این اسکناس با قیمت ۴۸ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد.

نوسان دلار در روند خنثی

کارشناسان اقتصادی قیمت دلار را در روند ساید بررسی می‌کنند. به اعتقاد آنها ضربان‌های کاهشی و افزایشی دلار در محدوده‌ای مشخص متاثر از سیگنال‌های سیاسی است که در روزهای گذشته روانه بازار شده است.

تحلیلگران بازار، روند فعلی حاکم بر ارز و کاهش روزهای اخیر را روند نمی‌دانند. آنها معتقدند برگشت قیمت دلار از کریدور ۵۰ هزار تومانی و رسیدن به رقم ۴۸ و ۴۷ هزار تومانی ریزش قیمت و روند نزولی بازار محسوب نمی‌شود.

به اعتقاد آنها بازار روند ندارد و اصطلاحا سایدوی است؛ روند خنثی یا سایدوی روندی است که جهت رو به بالا یا پایین ندارد یا اینکه صعودی یا نزولی نیست. تمایل این روند حرکت به صورت افقی با ضربانی محدود است.د.

قیمت نرخ‌های مختلف

دیروز دوشنبه ۲۹ خردادماه قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز کاهش محدودی داشت. اسکناس دلار در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان معامله شد. دلار حواله نیز با رقم ۳۷ هزار و ۵۶۸ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز اسکناس یورو در بازار آزاد با کاهش نزدیک به ۸۰۰ تومانی به پله اول کانال ۵۳ هزار تومانی برگشت. این ارز در بازار آزاد با قیمت ۵۳ هزار و ۱۰۵ تومان معامله شد. روز یکشنبه در سایت بازار متشکل اسکناس یورو افزایش هزار و ۱۵۰ تومانی داشت.

قیمت اسکناس یورو دیروز کاهش محدودی داشت اما در همان کانال ۴۵ هزار تومانی باقی ماند و به قیمت ۴۵ هزار و ۲۳۵ تومان رسید. یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۱۲۳ تومان عرضه شد و ۱۰۰ تومان ارزان شد.

دیروز قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۳ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد و کاهش ۲۰۰ تومانی داشت. در سایت بازار متشکل ارزی حواله درهم با قیمت ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان مبادله شد. اسکناس درهم نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =