مجمع عمومی عادی سالیانه فولاد متیل

رضا حیدری، مدیرعامل شرکت فولاد متیل و سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: خوشبختانه شرکت فولاد متیل موفق شد با انضباط مالی حاکم بر مجموعه و همچنین ورود به فعالیت‌های بازرگانی مرتبط، عملکرد خوبی را در زمینه سودآوری در سال گذشته به ثبت برساند که این عملکرد رضایت سهامداران را در سالی که گذشت به همراه داشته است. 

رضا حیدری، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: خوشبختانه شرکت فولاد متیل موفق شد با انضباط مالی حاکم بر مجموعه و همچنین ورود به فعالیت‌های بازرگانی مرتبط، عملکرد خوبی را درزمینهٔ سودآوری در سال گذشته به ثبت برساند.

وی افزود: شرکت فولاد متیل توانست یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تن کنسانتره گروه فولاد مبارکه را در سال ۱۴۰۱ تأمین کند. از سوی دیگر نیز شرکت‌های زیرمجموعه فولاد متیل موفق شدند با شفافیت بالا، محصولات فولاد مبارکه را به دست تولیدکنندگان اصلی کشور برسانند و ضرایب خوبی از شاخص‌های خرده‌فروشی و فروش داخلی استان به ثبت برسانند.

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تصریح کرد: شرکت فولاد متیل تصمیم دارد در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های توسعه‌ای خود را در زمان مقرر به بهره‌برداری برساند؛ امیدواریم با تحقق این طرح‌های توسعه‌ای عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه درزمینهٔ خدمت‌رسانی به واحدهای تولیدی کشور به نحو چشمگیری افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت فولاد متیل عنوان کرد: در راستای سیاست فولاد مبارکه مبنی بر اصلاح شبکه خرده‌فروشی، فولاد متیل به‌عنوان هلدینگ تخصصی زنجیره فروش فولاد مبارکه نقش اساسی در اصلاح شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار داشت: از تمامی کارکنان فولاد متیل که در این موفقیت نقش داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم؛ امیدواریم با تداوم حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۲ ادامه‌دار باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =