معصومه شجراتی

ملی‌پوش اصفهانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شانس قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان را در مسابقات قهرمانی آسیا ۸۰ درصد دانست.

به گزارش ایراسین و به نقل از خبرگزاری فارس اصفهان، نوزدهمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران از دوم تا هشتم تیرماه سال جاری در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار می شود؛ ۱۲ بازیکن در این اردو حضور خواهند داشت و پس از پایان آن، به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام خواهند شد.

معصومه شجراتی به عنوان یکی از نمایندگان سپاهان در این اردو متصل به اعزام خواهد بود.

این بازیکن طلایی تیم‌ملی، در خصوص آخرین شرایط آماده‌سازی تیم ملی اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است، با توجه به جوان‌گرایی و تغییرات به وجود آمده در کادرفنی وضعیت بهتر شده و امیدواریم که در قزاقستان به مقام قهرمانی دست یابیم.

وی افزود: با تمرینات سخت توانستم آمادگی بدنی خود را به وضعیت مطلوبی برسانم و حالا نیز با شروع تمرینات در اوج آمادگی هستم.

شجراتی شانس قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات پیش رو را ۸۰ درصد دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان گفت این مسابقات پیش‌درآمدی برای رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین است که در مهر ماه برگزار خواهد شد؛ مسابقات قهرمانی آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

ملی‌پوش سپاهان تصریح کرد: مسابقات قزاقستان با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود و تمام ابت‌های هانگژو، در این مسابقات نیز حضور دارند، رقبای اصلی ما نیز دو کشور چین و اندونزی هستند.

وی در خصوص شرایط خود در سپاهان گفت: فصل قبل ششمین قهرمانی را با سپاهان به دست آوردیم و برای فصل جدید هنوز پیشنهادی مطرح نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =