بازار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی و سیاستگذاری در حوزه اقتصاد، معیشت مردم و مباحث بین المللی، از اولویت های اصلی برنامه هفتم خواهد بود.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برنامه ریزی و سیاستگذاری در حوزه اقتصاد، معیشت مردم و مباحث بین المللی، از اولویت های اصلی برنامه هفتم خواهد بود، اظهار داشت: این برنامه در برگیرنده‌ی تمامی این مسائل و مشکلات خواهد بود، چراکه درحال حاضر کشور ما با فشارهای اقتصادی بین المللی و هجمه فرهنگی دشمن روبرو است و باید به حل این مسائل توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: برنامه هفتم به گونه‌ای تصویب خواهد شد که فشارهای موجود بر کشورما و مشکلات بین المللی این چنینی، کاهش پیدا کنند تا کشور ما دیگر از این لحاظ، مشکلی نداشته باشد و فشار کمتری را تحمل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین تلاش برنامه هفتم بر این خواهد بود که تولید داخلی، رشد پیدا کند چرا که رشد تولید باعث ایجاد اشتغال در کشور، افزایش محصولات داخلی و درنتیجه پیشرفت اقتصادی کشور خواهد شد.

نوش آبادی گفت: مسائلی از قبیل دلارزدایی، حمایت از بخش کشاورزی، ترمیم حقوق ها و رفع تبعیض در پرداخت حقوق ها، از جمله اولویت‌های برنامه هفتم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =